Ultima ora

Constanţa. Ce se mai întâmplă cu fântânile arteziene

Întâmplător am trecut, ieri pe la gară, prin parc. 
Şi minune: în bazinul fântânii a apărut nişte apă. Am întrebat în stânga şi în dreapta şi toţi cei care stau pe acolo mai în fiecare zi mi-au zis că sâmbătă au văzut apa.


Nu ştia nimeni cum a apărut. Oricum fântâna arteziană de la gară nu funcţiona nici azi.
Poate acum când scriu aceste rânduri şi ploaia este aproape de Constanţa.


Dar am mai văzut ceva: se lucra la fântâna arteziană de la Casa de Cultură. Cum am dedus? Păi să explic. Am văzut un nene stând pe zidurile fântânii. Un nene cu alură de şef, cu mâinile la spate, şi care părea că dă dispoziţii altuia care aproba continuu.


Şi am mai văzut un element esenţial al muncii lor: o scară era coborâtă în bazin.
În afară de asta celebrul de-acum cauciuc (anvelopă auto) care stă de ani de zile acolo nu mai era.


Deci acum când meteorologii au anunţat că vine ploaia şi suntem sub ameninţare Cod Galben la Constanţa se lucrează de zor la fântânile menţionate.
Odată şi odată or fi ele gata. Marea problemă este că acum îi încurcă ploile pe meseriaşi.




Postat: 17 august 2015

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lumea Constantei Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Imagini pentru teme create de Jason Morrow. Un produs Blogger.