Ultima ora

30 de copii s-au intoxicat într-o tabără din Neptun. Eu am găsit vinovatul

De dimineaţă toate televiziunile dau ca Breaking News că 30 de copii aflaţi în tabără la Neptun s-au intoxicat.


Am văzut, pe toate posturile, specialişti care îşi dau cu părerea: medici, anat-işti, anatomişti, specialişti în vedete de cinema, ştiţi din cei cu diete, operatori de turism, şi câţi şi câţi.
Nimeni nu spune nimic despre adevăratul vinovat. Numai eu l-am identificat. 

E? Ce ziceţi de teoria mea?
Eu cred că vinovaţi sunt copiii! Cu trei de i.
De ce? Păi au stat prea mult la masă. 

 
Au stat, s-au jucat, s-au zbenguit, au jucat leapşa, volei, au făcut castele de nisip, chiar dacă nu au avut nisip la masă, până li s-a stricat mâncarea.
Gata! Am finalizat cu succes ancheta epidemiologică.

La final s-a adaugat şi acest amănunt: copiii, pe viitor, să mănânce foarte repede.
Să nu se joace la masă. Masa este sfântă.

Şi nu mai luaţi faima cea bună a litoralului românesc în derâdere. Că doar de aici mâncăm toţi. Şi avem locuri de muncă două luni pe an.




Postat: 17 august 2015

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lumea Constantei Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Imagini pentru teme create de Jason Morrow. Un produs Blogger.