Ultima ora

Şi totuşi Mazăre... A venit vremea să-l laud

Eu nu am fost de acord cu ce face Mazăre. Şi am arătat asta în desele ieşiri publice - editoriale la ZIUA de Constanţa - unele dintre ele putând fi accesate chiar aici: 1, 2, 3.


De data asta trebuie să fiu de acord cu el. De ce? Păi uite. 
 
Îmi amintesc când spunea că pentru o perioadă va „băga capu' la cutie”. A stat ce a stat şi nu a rezistat. A ieşit iar în public. De multe ori.

A zis că dacă iese Băsescu (preşedinte) Brazilia scrie pe el. Nu a făcut nimic în acest sens.
Şi dintr-o dată s-a întâmplat ceva.
În ultimele sale ieşiri a spus că iese din PSD. L-am bănuit de vreo şmecherie. A zis că va pleca de la primăria Constanţa. Din fotoliul de primar. Nici atunci nu l-am crezut.
Şi brusc s-a retras. Nu mai este nici şef la PSD nici la primărie. S-a lăsat în voia sorţii. Şi a judecătorilor.
Şi de asta îl apreciez acum. 

A dat clasă altora. Care se luptă. Fac partidul năvodărenilor, al dobrogenilor, al medgidienilor, al peşterienilor, al cine ştie cărui cătun de pe aici din judeţ sau din regiune.
 
El s-a retras şi se luptă să arate că este nevinovat.
Cum de fapt se declară toţi.

Iar decizia nu este a celor ce presupun, postează ştiri, scriu editoriale. Nici a adversarilor politici. 

Nu. Este a judecătorilor de la ultima instanţă posibilă.
Dar reiau ideea: eu pentru asta îl admir acum. Nu s-a mai legat de funcţie cum stau alţii ascunşi sau îşi cer dreptul la muncă acolo unde se bănuieşte că au comis ilegalităţile. Nu. Mazăre s-a retras. Şi pentru asta îl respect. De data asta.
NOTĂ. Nu aruncaţi cu pietre. Este părerea mea. Şi am dreptul să am păreri.


Postat: 16 august 2015

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lumea Constantei Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Imagini pentru teme create de Jason Morrow. Un produs Blogger.