Ultima ora

4 mai 2015. Este Ziua Națională a Inimii

Nu ştiu ce trebuie să facem dar este Ziua Naţională a Inimii.Aşa am găsit că scrie pe Wikipedia.org. 
 
Şi am mai găsit că pentru inimă poţi spune orice. Şi pentru inimă poţi da vina pe orice.
Tocmai de aceea am căutat şi eu o imagine cu o inimă şi am postat-o aici să ilustrez materialul.
Aşadar: Din toată inima pentru Ziua Naţională a Inimii.


PS. Nu mai vorbesc de câte asociaţii, fundaţii şi tot felul de chestii din astea sunt pe google care se ocupă cu inima. Nici una nu m-a lămurit ce este şi de ce este azi Ziua Naţională a Inimii.
Unele din acele fundaţii chiar primesc bani pentru asta. Una este şi pe la Constanţa. Nu mai vorbesc despre ea. O căutaţi dv la finanţări publice. O inimă bună şi largă să aveţi. Măcar azi.

Postat: 4 mai 2015

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lumea Constantei Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Imagini pentru teme create de Jason Morrow. Un produs Blogger.