Consiliul Judeţean Constanţa organizeaza concurs
pentru ocuparea unor functii contractuale vacante in data de 04 -
08.06.2015, ora 10, la sediul din B-dul Tomis nr.51, Constanta, in
cadrul UIP Sistem de Management Integrat al Deseurilor in Judetul
Constanta:
I. Conditii specifice:
1.Manager de proiect – 1 post;
- Studii: studii superioare de lunga durata
absolvite cu diploma de licenta in domeniul administrativ/ tehnic/
juridic/ economic;
- Certificare profesionala/ diploma de Manager de
Proiect conform COR 241919;
- Vechime in specialitatea studiilor necesare
ocuparii postului: minim 5 ani;
- Experienta in cel putin un proiect finantat din
fonduri europene.
2. Asistent manager – 3 posturi;
- Studii: studii superioare de lunga durata
absolvite cu diploma de licenta in domeniul administrativ/ tehnic/
juridic/ economic;
- Vechime in specialitatea studiilor necesare
ocuparii postului: minim 3 ani;
- Experienta in cel putin un proiect finantat din
fonduri europene.
3. Secretar – 1 post;
- Studii: studii superioare de lunga durata
absolvite cu diploma de licenta in domeniul administrativ/ tehnic/
juridic/ economic;
- Vechime in specialitatea studiilor necesare
ocuparii postului: minim 3 ani ;
- Experienta in cel putin un proiect finantat din
fonduri europene.
4. Expert financiar – 1 post;
- Studii: studii superioare de lunga durata
absolvite cu diploma de licenta in domeniul economic/financiar,
expert contabil;
- Vechime in specialitatea studiilor necesare
ocuparii postului: minim 3 ani;
- Experienta in managementul financiar al
proiectelor si programelor finantate din fonduri europene, de minim 3
ani.
5. Expert tehnic – 2 posturi;
- Studii: studii superioare de lunga durata
absolvite cu diploma de licenta in domeniul tehnic;
- Vechime in specialitatea studiilor necesare
ocuparii postului: minim 5 ani;
- Experienta in cel putin un proiect finantat din
fonduri europene, in care a detinut functia de Expert tehnic.
6. Consilier juridic – 1 post;
- Studii: studii superioare de lunga durata
absolvite cu diploma de licenta in domeniul juridic;
- Vechime in specialitatea studiilor necesare
ocuparii postului: minim 5 ani;
- Experienta in cel putin un proiect finantat din
fonduri europene, in care a detinut functia de Consilier juridic/
Expert juridic/ Jurist.
II. Conditii generale:
Poate ocupa un post vacant sau temporar vacant
persoana care indeplineste urmatoarele conditii:
a) are cetatenia romana, cetatenie a altor state
membre ale Uniunii Europene sau a statelor apartinand Spatiului
Economic European si domiciliul in Romania;
b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
c) are varsta minima reglementata de prevederile
legale;
d) are capacitate deplina de exercitiu;
e) are o stare de sanatate corespunzatoare
postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei
medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare
abilitate;
f) indeplineste conditiile de studii si, dupa caz,
de vechime sau alte conditii specifice potrivit cerintelor postului
scos la concurs;
g) nu a fost condamnata definitiv pentru
savarsirea unei infractiuni contra umanitatii, contra statului ori
contra autoritatii, de serviciu sau in legatura cu serviciul, care
impiedica infaptuirea justitiei, de fals ori a unor fapte de coruptie
sau a unei infractiuni savarsite cu intentie, care ar face-o
incompatibila cu exercitarea functiei, cu exceptia situatiei in care
a intervenit reabilitarea.
III. Dosarele de concurs se pot depune pana la data de 25.05.2015 inclusiv, la Serviciul Resurse Umane, Salarizare, cam. 241 si vor cuprinde:
a) cerere de inscriere la concurs adresata
conducatorului autoritatii sau institutiei publice organizatoare;
b) copia actului de identitate sau orice alt
document care atesta identitatea, potrivit legii, dupa caz;
c) copiile documentelor care sa ateste nivelul
studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari,
precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor
specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia
publica;
d) carnetul de munca sau, dupa caz, adeverintele
care atesta vechimea in munca, in meserie si/sau in specialitatea
studiilor, in copie;
e) cazierul judiciar sau o declaratie pe propria
raspundere ca nu are antecedente penale care sa-l faca incompatibil
cu functia pentru care candideaza;
f) adeverinta medicala care sa ateste starea de
sanatate corespunzatoare eliberata cu cel mult 6 luni anterior
derularii concursului de catre medicul de familie al candidatului sau
de catre unitatile sanitare abilitate;
g) curriculum vitae.
Actele prevazute vor fi prezentate si in original
in vederea verificarii conformitatii copiilor cu acestea.
IV. Concursul va consta in sustinerea unei probe
scrise, in data de 04.06.2015, ora 10 si a unui interviu, in data de
08.06.2015, ora 10.
Relatii suplimentare se pot obtine la Serviciul
Resurse Umane, Salarizare, luni - joi intre orele 8 -16.30 si vineri
8 - 14, la telefon 0241/70.84.30, la cam 241..
Postat: 12 mai 2015
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu