Ultima ora

La Peştera de Constanţa a fost Ziua Florii de Salcâmi. Da?

M-am uitat pe pagina Primăriei Peştera de facebook.com care mi-a intrat, pe nu ştiu ce cale din asta de socializare, în pagina mea de Facebook. 

Am vizualizat toate pozele postate oficial. Am vizualizat şi alte poze care-l felicită pe primarul de acolo.
Ce nu am văzut? Cămile, elefanţi, zebra cu coada-ntre picioare, parapante, avioane de luptă, de plimbat, circ, pâine, mici, selfie-uri, etc.

Ei bine! Nu am văzut salcâmul în floare. Se văd, aşa în depărtare, nişte pomi ce par a fi salcâmi. Dar nu se vede floarea aia frumoasă şi mirositoare de salcâm.

Poate puneţi pe cineva cineva dom’ primar să posteze vreuna. Din altă parte dar să fie acolo o Floare de Salcâm, cu majuscule, aşa cum scrie în nelimba română de pe afiş.

PS. Nu vreau să fiu cârcotaş. Am văzut o Floare de Salcâm. Pe afiş. Între Andra şi Măruţă.

PS 2: Adrian Boioglu scrie în adevarul.ro că „Salcâmul înfloreşte doar o săptămână pe an. Nu e niciodată aceeaşi săptămână, dar se spune că mirosul florilor are efecte terapeutice. Pădurea de salcâmi din comuna constănţeană Peştera se transformă pentru o zi din acea săptămână în cea mai mare petrecere câmpenească din România”.
Cred că aste era enigma. Nu este săptămâna aia.


Postat: 17 mai 2015

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lumea Constantei Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Imagini pentru teme create de Jason Morrow. Un produs Blogger.