Ultima ora

Constanţa este plină cu astfel de copaci ornamentali. Puţini ştiu ce sunt. Dv ştiţi?



  Copaci ornamentali precum cel din imaginile anexate la această ştire se găsesc peste tot în municipiul Constanţa.

Puţini sunt cei care ştiu cum au apărut în faţa blocurilor.
Dar, mult mai puţini sunt cei care ştiu cum se numesc.
Eu sunt printre ei.
Culmea este că m-am şi străduit să aflu.

Am întrebat bărbaţi, femei, copii, tineri, bătrâni. Am întrebat gospodarii din jurul blocurilor.

Nimeni nu a putut să-mi spună cum se numesc.
Ne poate ajuta cineva? Mulţumim.

PS: Între timp am primit mai multe răspunsuri lămuritoare.

Arborele se numeşte Mimosa - arbore de mătase.

Mulţumim: Alina Cosmoiu, Loreta Deleanu, Sali Negiat, şi mulţi alţii.

Iată despre ce este vorba: http://www.gradinamea.ro/Mimosa__arbore_de_matase__3209_542_1.html


Postat: 1 iulie 2015

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lumea Constantei Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Imagini pentru teme create de Jason Morrow. Un produs Blogger.