Ultima ora

Era marele actor Lucian Iancu pe faleză. Nimeni nu l-a recunoscut. De-ar fi fost „vedetele”! Ştiţi..

Mi-am adus aminte o chestie tare de tot. Acum două seri am fost pe faleza de la Cazinou. La Constanţa. Pe acolo m-am întâlnit cu tot felul de prieteni şi neprieteni. 

 
Fiecare m-a salutat în felul său. Unii cordial. Alţii mârâind dar zâmbind. În fine nu asta am vrut să spun.
Printre cei care erau pe faleză, pe o bancă, în apropeiere de Vraja Mării, chiar lângă foişorul agenţilor de pază se afla un mare actor al Constanţei şi al României. Lucian Iancu. Lucian Spiru Iancu. 
 
Pentru cei care doresc să ştie despre cine vorbesc pot citi mai multe detalii pe saltmin.com/2011/05/09/de-vorba-cu-actorul-lucian-spiru-iancu.
 
 
Spre dezamăgirea mea nimeni, dar nimeni, nu a întors capul spre el. Să arate că l-ar cunoaşte.
Mă întreb ce s-ar fi întâmplat dacă pe aceeaşi bancă ar fi stat personaje dubioase ale existenţei noastre prezente pe toate ecranele televizoarelor de scandal. 

 
Cruduţa, Bianca, nu ştiu care Guţă, etc.
Ce selfie-uri s-ar mai fi făcut, ce dedicaţii, ce discuţii, ce tâmpenii s-ar fi debitat acolo. Cred că ar fi fost nevoie de prezenţa jandarmilor pentru degajarea zonei.
Gata. Mi-e lehamite. O zi bună.

Postat: 19 iulie 2015

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lumea Constantei Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Imagini pentru teme create de Jason Morrow. Un produs Blogger.