Ultima ora

LumeaConstanteiblog a rezolvat problema Prefecturii Constanţa. Iată cum

În data de 8 iulie postam materialul Site-ul cele mai importante instituţii a judeţului Constanţa pare abandonat. Pardon: este abandonat cu următorul conţinut:

Mai zilele trecute am postat pe blogul meu ştirea că prefectura-constanta-angajeaza.


Şi la un moment dat am scris în text, de fapt am preluat anunţul oficial, precum că informaţii şi detalii se găsesc şi pe pagina de internet a Prefecturii Constanţa.

Desigur am mers unde eram trimis.


Acolo: jale mare. Ultima postare este din 8 aprilie (anul acesta) şi spune ceva cum că prefectul Ion Constantin a acordat un interviu nu ştiu cui.
În rest...

Şi te întrebi: dacă la pagina oficială de internet a Prefecturii este aşa ce-o fi pe la primăriile din judeţ?

Notă: Acest articol a fost trimis şi prin e-mail către Cancelaria prefectului la adresa cancelarie@prefecturaconstanta.ro”.


Astăzi am vrut să vedem ce se mai întâmplă pe pagina oficială de internet a Prefecturii Constanţa. Când? Surpriză: pe data de 17 iulie fusese postată o felicitare http://www.prefectura-ct.ro/images/ramazan_site.pdf.

Domnule prefect, ne bucurăm că v-am îndreptat pe calea cea bună. 
 
Deci se poate.
Postat: 19 iulie 2015

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lumea Constantei Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Imagini pentru teme create de Jason Morrow. Un produs Blogger.