"Îmbunatatirea infrastructurii de apa si apa
uzata în municipul Salonta, judetul Bihor" din cadrul
Proiectului „Sistem integrat de reabilitare a sistemelor de
alimentare cu apa si canalizare, a statiilor de tratare a apei
potabile si statiilor de epurare a apelor uzate în localitatile cu o
populatie de pâna la 50.000 de locuitori”
Acordarea Contractului
Informaţii generale
Ţara: România
Numărul Anunţului/Contractului: rou:ca:154294
Data publicării: Jan 24, 2015
Limba de publicare a anunţului: Română
Bunuri, lucrări, servicii
Lucrări pentru conducte de alimentare cu apă
Lucrări de construcţii de canalizare de ape reziduale Lucrări de
construcţii de staţii de epurare Servicii de proiectare tehnică
pentru construcţia de lucrări publice
Textul original
Anunt de atribuire numarul 154294/24.01.2015
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE INVESTITII
Adresa postala: PIATA NATIUNILE UNITE, NR.9,
BL.107, PARTER SI MEZANIN, SECT.5 , Localitatea: Bucuresti , Cod
postal: 050122 , Romania , Punct(e) de contact: Adriana Marcu ,
Tel. +40 0213167383/+40 0374200931/+40 200932 , Email:
office@cni.com.ro , Fax: +40 0213167381 , Adresa internet (URL):
www.cni.com.ro , Adresa profilului cumparatorului:
www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si
activitatea principala (activitatile principale)
Societate pe actiuni sub autoritatea MDRAP
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele
altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de
autoritatea contractanta
"Îmbunatatirea infrastructurii de apa si apa
uzata în municipul Salonta, judetul Bihor" din cadrul
Proiectului „Sistem integrat de reabilitare a sistemelor de
alimentare cu apa si canalizare, a statiilor de tratare a apei
potabile si statiilor de epurare a apelor uzate în localitatile cu o
populatie de pâna la 50.000 de locuitori”
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare
a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Municipiul Salonta,
judetul Bihor
Codul NUTS: RO111 - Bihor
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a
achizitiei/achizitiilor
Obiectul contractului îl constituie proiectarea
si executia lucrarilor pentru subproiectul: „Îmbunatatirea
infrastructurii de apa si apa uzata în municipul Salonta, judetul
Bihor”, din cadrul Proiectului „Sistem integrat de reabilitare a
sistemelor de alimentare cu apa si canalizare, a statiilor de tratare
a apei potabile si statiilor de epurare a apelor uzate în
localitatile cu o populatie de pâna la 50.000 de locuitori”Valoarea
totala estimata a contractului de achizitie publica 6.757.527 euro /
29.064.798 lei fara T.V.A. (inclusiv diverse si neprevazute), din
care:Valoarea estimata a contractului de achizitie publica (fara
diverse si neprevazute): 6.146.605 euro / 26.437.160 lei fara T.V.A.,
reprezentând 90, 95 %, din care Proiectare si asistenta tehnica a
proiectantului 219.078 euro / 942.275 lei fara T.V.A. Valoarea
diverselor si neprevazutelor este de 610.922 euro / 2.627.638 lei
fara T.V.A., reprezentând 9, 05 % (asa cum reiese din Devizul
General întocmit de proiectant, fara a aduce atingere prevederilor
art. 122 lit. j) din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile
ulterioare).Cursul de schimb euro/lei: 1 Euro = 4, 3011 lei din data
de 22.12.2012 (conform H.G. nr. 1003/2012 prin care au fost aprobati
indicatorii tehnico-economici).
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun
privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare
cu apa (Rev.2)
45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare
de ape reziduale (Rev.2)
45252100-9 - Lucrari de constructii de statii de
epurare (Rev.2)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru
constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului
privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului
(contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului
sau a contractelor
6, 313, 141.76 EUR
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini,
in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere
sau in documentul descriptiv
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de
autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat)
anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de participare
Numarul anuntului in JO: 2013/S193-332045 din
04.10.2013
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 41 Denumirea: Proiectare si
executie lucrari
V.1) Data atribuirii contractului 23.01.2015
V.2) Numarul de oferte primite 8
Numarul de oferte admisibile 2
V.3) Numele
si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
Asocierea SC
AL STOM COMPANY SRL si SC ESCALIA CRAUS SA, Lider asociere SC AL STOM
COMPANY SRL
Adresa
postala: Str. Siretului nr. 1 , Localitatea: Constanta , Cod
postal: 900675 , Romania , Tel. 0241559816
V.4)
Informatii privind valoarea contractului
Estimarea
initiala a valorii contractului
Valoarea:
6757527.00 Moneda: EUR Fara TVA
Valoarea
totala finala a contractului
Valoarea:
6313141.76 Moneda: EUR Fara TVA
Valoarea: 27,
153, 454.02 Moneda: RON
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un
proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
În cazul în care doi sau mai multi ofertanti au
punctaje egale si sunt clasati pe primul loc, autoritatea
contractanta va declara câstigator oferta ce prezinta pretul cel mai
mic din propunerea financiara. În situatia în care si preturile
sunt egale autoritatea contractanta va declara câstigator oferta
care a prezentat garantia lucrarii cea mai mare. În cazul în care
si aceasta este egala, autoritatea contractanta va solicita
respectivilor noi oferte financiare în plic închis pâna la
obtinerea departajarii. Potentialii ofertanti vor participa la
vizitarea amplasamentului pentru a evalua, pe propria raspundere,
cheltuiala si riscul, datele necesare pregatirii si elaborarii
ofertei.Potentialii Ofertanti care intentioneaza sa participe la
vizitarea amplasamentului vor anunta în scris Autoritatea
Contractanta. La vizitarea amplasamentului se va încheia Procesul
Verbal de participare prezentat în Formularul H4. Participantii la
vizitarea amplasamentului îsi vor asigura mijloacele de transport
necesare efectuarii vizitei.Orice solicitare de clarificari care
decurge din vizitarea amplasamentului va fi adresata Autoritatii
Contractante în scris. Autoritatea contractanta precizeaza ca orice
solicitare suplimentara de valori pentru necesitatea executarii unor
lucrari ca urmare a necunoasterii amplasamentului nu va fi luata în
considerare.Completarea ulterioara a documentelor care confirma
îndeplinirea criteriilor de calificare este permisa doar în
conditiile prevazute la art. 11 din H.G. 925/2006 cu modificarile si
completarile ulterioare.Neîndeplinirea uneia din cerintele formulate
în legatura cu documentele de calificare (inclusiv neprezentarea
formularelor si documentelor la care se face referire în acestea),
conduce la declararea ofertei ca fiind “inacceptabila” în
conformitate cu prevederile art. 36, alin. (1), lit. b) din H.G. nr.
925/2006. Daca exista incertitudini referitoare la capacitatea
tehnica si profesionala a unui operator economic, autoritatea
contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile
competente.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de
atac
Tribunalul Bucuresti - Sectia Comerciala
Adresa postala: B-dul Unirii nr. 37, Sector 3 ,
Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030823 , Romania , Tel. +40
214083600 , Email: tribunalul-bucuresti@just.ro , Adresa internet
(URL): www.tmb.ro
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de
exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine
informatii privind utilizarea cailor de atac
COMPANIA NATIONALA DE INVESTITII, , C.N.I." -
S.A., Serviciul Relatii Juridice si Contencios
Adresa postala: Pta Natiunilor Unite nr. 9, bloc
107, tr. 2, sector 5 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 050122
, Romania , Tel. +40 213167383/84 , Email: office@cni.com.ro , Fax:
+40 213167381
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
23.01.2015 17:25
Related Notices
Executie de lucrari, pentru investitia:
Imbunatatirea infrastructurii de apa potabila si apa uzata in comuna
Dumesti, Judetul Iasi
România, Jan 20, 2015
Marirea capacitatii de înmagazinare a apei în
municipiul Iasi si zona metropolitana - CL 21
România, Jan 24, 2015
Reabilitarea infrastructurii de drum si apa pe
strazile Horia si Closca în Anina, jud. Caras - Severin
România, Jan 20, 2015
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu