Furnizarea
de pachete cu alimente în cadrul Fondului de ajutor european
destinat celor mai defavorizate persoane 2014.
Acordarea
Contractului
Informaţii
generale
Ţara:
România
Numărul
Anunţului/Contractului: rou:ca:153915
Data
publicării: Jan 14, 2015
Limba
de publicare a anunţului: Română
Bunuri,
lucrări, servicii
Pachete
de alimente Servicii de transport
Textul
original
Anunt
de atribuire numarul 153915/14.01.2015
Sectiunea
I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1)
Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL
FONDURILOR EUROPENE
Adresa
postala: BD ION MIHALACHE, nr 15-17, sector 1, , Localitatea:
Bucuresti , Cod postal: 011171 , Romania , Punct(e) de contact:
Ministerul Fondurilor Europene, B-dul. Ion Mihalache nr. 15-17,
Sector 1, Bucuresti, România , Tel. +40 372838512 , In atentia:
Constantin SARAGEA, sef SPPAP FSE si SEE; Gabriela STANILA, sef SPPAP
FEDR, Nicoleta Capuzu, Expert ,Alexandra Anghelina, Consilier ,
Email: camelia.sandu@fonduri-ue.ro, gabriela.stanila@fonduri-ue.ro,
constantin.saragea@fonduri-ue.ro, nicoleta.capuzu@fonduri-ue.ro,
alexandra.anghelina@fonduri-ue.ro , Fax: +40 372838502 , Adresa
internet (URL): www.fonduri-ue.ro , Adresa profilului
cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2)
Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
(activitatile principale)
Minister
sau orice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv
subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate
(activitati)
-
Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea
contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea
II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1)
Descriere
II.1.1)
Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Furnizarea
de pachete cu alimente în cadrul Fondului de ajutor european
destinat celor mai defavorizate persoane 2014.
II.1.2)
Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare
a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul
principal de livrare: Centrele de distributie ale primariilor din
Romania.
Codul
NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3)
Anuntul implica
II.1.4)
Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul
de furnizare are ca scop asigurarea de pachete cu alimente în cadrul
Fondului de ajutor european destinat celor mai defavorizate persoane
2014, prin furnizarea si transportul acestora.
II.1.5)
Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15897300-5
- Pachete de alimente (Rev.2)
60000000-8
- Servicii de transport (cu exceptia transportului de deseuri)
(Rev.2)
II.1.6)
Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de
achizitii publice
Da
II.2)
Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1)
Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
432,163,355.15
RON
SECTIUNEA
IV: PROCEDURA
IV.1)
Tipul procedurii
IV.1.1)
Tipul procedurii
Licitatie
restransa accelerata
IV.2)
Criterii de atribuire
IV.2.1)
Criterii de atribuire
Pretul
cel mai scazut
IV.2.2)
S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3)
Informatii administrative
IV.3.1)
Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2)
Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi
contract
Da
Anunt
de participare
Numarul
anuntului in JO: 2014/S183-322791 din 24.09.2014
SECTIUNEA
V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract
nr: 10229 Denumirea: Furnizarea de pachete cu alimente în cadrul
Fondului de ajutor european destinat celor mai defavoriz
V.1)
Data atribuirii contractului 02.12.2014
V.2)
Numarul de oferte primite 2
Numarul
de oferte admisibile 1
V.3)
Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit
contractul
SC
LIBRO EVENTS SRL
Adresa
postala: Sat Caldararu, str.Oxigenului, nr.8 , Localitatea: Cernica
, Cod postal: 010033 , Romania , Tel. +40 374969616 , Email:
office@librocatering.ro , Fax: +40 212502111
V.4)
Informatii privind valoarea contractului
Estimarea
initiala a valorii contractului
Valoarea:
35323143.96 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea
totala finala a contractului
Valoarea:
35323143.96 Moneda: RON Fara TVA
V.5)
Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6)
Lista de Loturi
12
Contract
nr: 10227 Denumirea: Furnizarea de pachete cu alimente în cadrul
Fondului de ajutor european destinat celor mai defavoriz
V.1)
Data atribuirii contractului 02.12.2014
V.2)
Numarul de oferte primite 3
Numarul
de oferte admisibile 2
V.3)
Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit
contractul
SC
LIBRO EVENTS SRL
Adresa
postala: Sat Caldararu, str.Oxigenului, nr.8 , Localitatea: Cernica
, Cod postal: 010033 , Romania , Tel. +40 374969616 , Email:
office@librocatering.ro , Fax: +40 212502111
V.4)
Informatii privind valoarea contractului
Estimarea
initiala a valorii contractului
Valoarea:
33128089.87 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea
totala finala a contractului
Valoarea:
33128089.87 Moneda: RON Fara TVA
V.5)
Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6)
Lista de Loturi
10
Contract
nr: 10228 Denumirea: Furnizarea de pachete cu alimente în cadrul
Fondului de ajutor european destinat celor mai defavoriz
V.1)
Data atribuirii contractului 02.12.2014
V.2)
Numarul de oferte primite 2
Numarul
de oferte admisibile 1
V.3)
Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit
contractul
SC
LIBRO EVENTS SRL
Adresa
postala: Sat Caldararu, str.Oxigenului, nr.8 , Localitatea: Cernica
, Cod postal: 010033 , Romania , Tel. +40 374969616 , Email:
office@librocatering.ro , Fax: +40 212502111
V.4)
Informatii privind valoarea contractului
Estimarea
initiala a valorii contractului
Valoarea:
28833469.68 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea
totala finala a contractului
Valoarea:
28833469.68 Moneda: RON Fara TVA
V.5)
Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6)
Lista de Loturi
11
Contract
nr: 10238 Denumirea: Furnizarea de pachete cu alimente în cadrul
Fondului de ajutor european destinat celor mai defavoriz
V.1)
Data atribuirii contractului 02.12.2014
V.2)
Numarul de oferte primite 2
Numarul
de oferte admisibile 1
V.3)
Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit
contractul
ECO
TRADE SRL
Adresa
postala: str. Iasilor, nr. 30 , Localitatea: Alba Iulia , Cod
postal: 510141 , Romania , Tel. 0258814065 , Email:
derbytrans@yahoo.com , Fax: 0358814783
V.4)
Informatii privind valoarea contractului
Estimarea
initiala a valorii contractului
Valoarea:
28948185.16 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea
totala finala a contractului
Valoarea:
28948185.16 Moneda: RON Fara TVA
V.5)
Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6)
Lista de Loturi
8
Contract
nr: 10237 Denumirea: Furnizarea de pachete cu alimente în cadrul
Fondului de ajutor european destinat celor mai defavoriz
V.1)
Data atribuirii contractului 02.12.2014
V.2)
Numarul de oferte primite 3
Numarul
de oferte admisibile 2
V.3)
Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit
contractul
PAMBAC
S.A.
Adresa
postala: Calea Moinesti ,nr.14 , Localitatea: Bacau , Cod postal:
600281 , Romania , Tel. +40 234513082 , Email: office@pambac.ro ,
Fax: +40 234513096 , Adresa internet (URL): http://www.pambac.ro/
V.4)
Informatii privind valoarea contractului
Estimarea
initiala a valorii contractului
Valoarea:
40005432.33 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea
totala finala a contractului
Valoarea:
40005432.33 Moneda: RON Fara TVA
V.5)
Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6)
Lista de Loturi
13
Contract
nr: 10239 Denumirea: Furnizarea de pachete cu alimente în cadrul
Fondului de ajutor european destinat celor mai defavoriz
V.1)
Data atribuirii contractului 02.12.2014
V.2)
Numarul de oferte primite 1
Numarul
de oferte admisibile 1
V.3)
Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit
contractul
SIMULTAN
S.R.L.
Adresa
postala: STR. STADIONULUI, NR. 1 , Localitatea: Faget , Cod postal:
305300 , Romania , Tel. 0256212036 , Email: office@simultan.ro ,
Fax: 0256212036
V.4)
Informatii privind valoarea contractului
Estimarea
initiala a valorii contractului
Valoarea:
28170640.25 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea
totala finala a contractului
Valoarea:
28170640.25 Moneda: RON Fara TVA
V.5)
Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6)
Lista de Loturi
6
Contract
nr: 10257 Denumirea: Furnizarea de pachete cu alimente în cadrul
Fondului de ajutor european destinat celor mai defavoriz
V.1)
Data atribuirii contractului 02.12.2014
V.2)
Numarul de oferte primite 2
Numarul
de oferte admisibile 2
V.3)
Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit
contractul
GEOCOR
TRADE IMP-EXP S.R.L.
Adresa
postala: Sola 123, parcela 1113/11/2, lotul 2, hala birou 2 ,
Localitatea: Constanta , Cod postal: 900455 , Romania , Tel. +40
0729036781 , Email: office@geocor.ro , Fax: +40 372879540
V.4)
Informatii privind valoarea contractului
Estimarea
initiala a valorii contractului
Valoarea:
39605162.35 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea
totala finala a contractului
Valoarea:
39605162.35 Moneda: RON Fara TVA
V.5)
Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6)
Lista de Loturi
4
Contract
nr: 10258 Denumirea: Furnizarea de pachete cu alimente în cadrul
Fondului de ajutor european destinat celor mai defavoriz
V.1)
Data atribuirii contractului 02.12.2014
V.2)
Numarul de oferte primite 3
Numarul
de oferte admisibile 2
V.3)
Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit
contractul
NED
COM
Adresa
postala: str. Varfu cu Dor nr. 26 , Localitatea: Constanta , Cod
postal: 905700 , Romania , Tel. +40 729036787 , Email:
office@nedcom.ro , Fax: +40 241559944
V.4)
Informatii privind valoarea contractului
Estimarea
initiala a valorii contractului
Valoarea:
30563815.64 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea
totala finala a contractului
Valoarea:
30563815.64 Moneda: RON Fara TVA
V.5)
Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6)
Lista de Loturi
9
Contract
nr: 10446 Denumirea: Furnizarea de pachete cu alimente în cadrul
Fondului de ajutor european destinat celor mai defavoriz
V.1)
Data atribuirii contractului 05.12.2014
V.2)
Numarul de oferte primite 3
Numarul
de oferte admisibile 1
V.3)
Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit
contractul
BOROMIR
PROD S.A.
Adresa
postala: Str Santierului, nr 37 , Localitatea: Buzau , Cod postal:
120226 , Romania , Tel. +40 238436170/ +40 745054087 , Email:
constantin.sava@boromir.ro, adalciza.ronea@boromir.ro
V.4)
Informatii privind valoarea contractului
Estimarea
initiala a valorii contractului
Valoarea:
41104258.53 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea
totala finala a contractului
Valoarea:
41104258.53 Moneda: RON Fara TVA
V.5)
Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6)
Lista de Loturi
3
Contract
nr: 10226 Denumirea: Furnizarea de pachete cu alimente în cadrul
Fondului de ajutor european destinat celor mai defavoriz
V.1)
Data atribuirii contractului 02.12.2014
V.2)
Numarul de oferte primite 2
Numarul
de oferte admisibile 2
V.3)
Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit
contractul
SC
LIBRO EVENTS SRL
Adresa
postala: Sat Caldararu, str.Oxigenului, nr.8 , Localitatea: Cernica
, Cod postal: 010033 , Romania , Tel. +40 374969616 , Email:
office@librocatering.ro , Fax: +40 212502111
V.4)
Informatii privind valoarea contractului
Estimarea
initiala a valorii contractului
Valoarea:
25269105.10 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea
totala finala a contractului
Valoarea:
25269105.10 Moneda: RON Fara TVA
V.5)
Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6)
Lista de Loturi
7
Contract
nr: 10253 Denumirea: Furnizarea de pachete cu alimente în cadrul
Fondului de ajutor european destinat celor mai defavoriz
V.1)
Data atribuirii contractului 02.12.2014
V.2)
Numarul de oferte primite 2
Numarul
de oferte admisibile 2
V.3)
Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit
contractul
GEOCOR
TRADE IMP-EXP S.R.L.
Adresa
postala: Sola 123, parcela 1113/11/2, lotul 2, hala birou 2 ,
Localitatea: Constanta , Cod postal: 900455 , Romania , Tel. +40
0729036781 , Email: office@geocor.ro , Fax: +40 372879540
V.4)
Informatii privind valoarea contractului
Estimarea
initiala a valorii contractului
Valoarea:
32617781.37 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea
totala finala a contractului
Valoarea:
32617781.37 Moneda: RON Fara TVA
V.5)
Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6)
Lista de Loturi
2
Contract
nr: 10225 Denumirea: Furnizarea de pachete cu alimente în cadrul
Fondului de ajutor european destinat celor mai defavoriz
V.1)
Data atribuirii contractului 02.12.2014
V.2)
Numarul de oferte primite 2
Numarul
de oferte admisibile 2
V.3)
Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit
contractul
Dobre&Fiii
Adresa
postala: Str. Mircea cel Batran, Piata Tomis II , Localitatea:
Constanta , Cod postal: 900840 , Romania , Tel. +40 241520090 ,
Email: dobresifiii@gmail.com , Fax: +40 241520090
V.4)
Informatii privind valoarea contractului
Estimarea
initiala a valorii contractului
Valoarea:
32258824.55 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea
totala finala a contractului
Valoarea:
32258824.55 Moneda: RON Fara TVA
V.5)
Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6)
Lista de Loturi
Contract
nr: 10236 Denumirea: Furnizarea de pachete cu alimente în cadrul
Fondului de ajutor european destinat celor mai defavoriz
V.1)
Data atribuirii contractului 02.12.2014
V.2)
Numarul de oferte primite 2
Numarul
de oferte admisibile 2
V.3)
Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit
contractul
COREMI
INTER S.A.
Adresa
postala: str. Muncii, bl. C7, sc.1, et.P, ap.3 , Localitatea:
Rovinari , Cod postal: 215400 , Romania , Tel. +40 0253/226112 ,
Email: coremi_inter@yahoo.com , Fax: +40 0253/226112
V.4)
Informatii privind valoarea contractului
Estimarea
initiala a valorii contractului
Valoarea:
36335446.36 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea
totala finala a contractului
Valoarea:
36335446.36 Moneda: RON Fara TVA
V.5)
Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6)
Lista de Loturi
5
SECTIUNEA
VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1)
Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din
fonduri comunitare
Da
Trimitere
(trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational
Ajutorarea Persoanelor Defavorizate 2014-2020
VI.2)
Alte informatii
Ofertantii
vor depune Decl privind calit. de participant la procedura, conf.
Form nr.4.Op.ec. care depun oferte au obligatia de a fi înregistrati
în seap.La incheierea contractului, ofertantului câstigator i se va
solicita sa prezinte contractele incheiate cu
asociatii/subcontractantii(daca este cazul)si scris.de gar. de buna
executie.Op.ec.declarat câstigator este obligat sa detina/sa-si
deschida cont la Trezorerie, în vederea efectuarii platilor.MFE are
dreptul de a anula aplicarea procedurii pentru atribuirea
contractului de achizitie publica în conditiile prevazute de
lege.Prezenta procedura este initiata sub incidenta prezentei clauze
suspensive, in sensul ca incheierea contractului este conditionata de
obtinerea fondurilor necesare achizitiei, semnarea contractului de
furnizare a alimentelor facandu-se cu respectarea dispozitiilor
legislatiei in domeniu, respectiv MFE având obligatia de a verifica,
înainte de încheierea contractului, respectarea dispozitiilor
referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intra sub
incidenta legislatiei privind finantele publice.MFE precizeaza ca va
incheia contractul numai in masura in care fondurile necesare
achizitiei vor fi asigurate. In cazul în care, indiferent de motive,
fondurile nu vor fi alocate, MFE îsi rezerva dreptul de a anula
procedura de atribuire, fiind imposibila încheierea contractului de
furnizare a alimentelor. Candidatii/Ofertantii înteleg ca MFE nu
poate fi considerata raspunzatoare pentru vreun prejudiciu în cazul
anularii procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia si
accepta utilizarea conditiilor speciale de mai sus/clauzei
suspensive, asumându-si întreaga raspundere în raport cu
eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situatia
descrisa.MFE isi rezerva dreptul de a încheia contractele cu
operatorii economici câstigatori în limitele fondurilor
disponibile. În nici un caz MFE nu va fi responsabila pentru
daunele, indiferent de ce natura, legate de anularea procedurii,
chiar daca MFE a fost notificata în prealabil în acest sens.
Publicarea unui anunt de participare nu constituie o obligatie a
Autorit. Contract.de a implementa programul sau proiectul prin
încheierea contractului de achizitie publica ce a facut obiectul
anuntului. Invitatiile de depunere a ofertelor vor fi transmise prin
fax si e-mail.În cazul în care ofertele admisibile clasate pe
primul loc au preturi egale, MFE va solicita clarificari prin
intermediul SEAP, în vederea încarcarii electronice de catre
operatorii economici de documente care contin noi preturi unitare,
iar oferta cu cel mai scazut pret va fi desemnata
câstigatoare.Ofertantul elaboreaza oferta în conf cu prevederile
din doc de atrib si indica în cuprinsul acesteia daca si care
informatii din propunerea tehnica si/sau din propunerea financiara
sunt confidentiale, clasificate sau sunt protejate de un drept de
proprietate intelectuala. În cazul în care un op ec contesta doc de
atrib sau orice act al aut contr, are obligatia de a respecta
prevederile OUG nr. 51/2014.Prin Memorandumul din 26.08.2014 ref. la
“Accelerarea masurilor pentru realizarea achizitiilor publice de
bunuri si servicii necesare implementarii PO AD, a fost aprobata
accelerarea procedurii de licitatie restrânsa pt “Furnizarea de
pachete cu alimente în cadrul FEAD2014”.Având în
vedere:–preluarea de catre MFE în atributiile sale a elaborarii si
implementarii PO AD 2014-2020, precum si a gestionarii PO AD, s-a
realizat in luna aprilie 2014.–durata de aplicarea a procedurii de
licitatie deschisa presupune un termen de 40 zile pâna la data
limita de depunere a ofertelor, fata de 10 zile în cazul licitatiei
restrânse accelerate necesare depunerii candidaturilor, la care se
adauga un termen de minim 10 zile pentru elaborarea
ofertelor;–caracterul social al programului;devine necesara
atribuirea contractului de achizitie publica de alimente pentru anul
2014 într-un termen cât mai scurt, prin accelerarea procedurii de
atribuire a contractului.
VI.3)
Cai de atac
VI.3.1)
Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul
National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa
postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti ,
Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084 , Romania , Tel. +40
213104641 , Email: office@cnsc.ro , Fax: +40 213104642 / +40
218900745 , Adresa internet (URL): http://www.cnsc.ro
Organismul
competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2)
Utilizarea cailor de atac
Precizari
privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3)
Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea
cailor de atac
Ministerul
Fondurilor Europene
Adresa
postala: Bdul. Ion Mihalache nr. 15-17, Sector 1, Registratura
Generala , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 11171 , Romania ,
Tel. +40 372838527 , Email: constantin.saragea@fonduri-ue.ro , Fax:
+40 372838502 , Adresa internet (URL): www.fonduri-ue.ro
VI.4)
Data expedierii prezentului anunt
13.01.2015
17:11
Anuntul
original poate fi consultat AICI.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu