Ultima ora

Pericole nesemnalizate pe Autostrada Soarelui


Inaugurat în 2004, segmentul dintre București și Fundulea al autostrăzii A2, cu o lungime de 26 de km, a avut încă de la început anumite probleme la nivelul carosabilului realizat din plăci de ciment cu rosturi de dilatație la îmbinare. 

În fiecare iarnă materialele antiderapante (sarea și nisipul) și mai ales fenomenul de îngheț-dezgheț au dus la formarea unor fisuri în stratul de beton și la îmbinările plăcilor care treptat s-au transformat în gropi adânci.
Uzura carosabilului este mai mare pe prima bandă utilizată de transportatorii de marfă și persoane și mult mai pronunțată pe sensul de mers spre litoral din cauza perioadelor diferite de construcție, au explicat pentru Radio România Actualități reprezentanții Companiei Naționale de Autostrăzi și Drumuri Naționale (CNADNR).
Practic gropile sunt imposibil de ocolit pentru șoferii care circulă pe prima bandă, fiind porțiuni cu gropi adânci atât la rosturile de dilatație cât și la jumătatea distanței între două rosturi de dilatație, ceea ce înseamnă 2-3 metri.
Materialul integral pe revistamiscarea.ro.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lumea Constantei Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Imagini pentru teme create de Jason Morrow. Un produs Blogger.