Inaugurat în 2004, segmentul
dintre București și Fundulea al autostrăzii A2, cu o lungime de 26
de km, a avut încă de la început anumite probleme la nivelul
carosabilului realizat din plăci de ciment cu rosturi de dilatație
la îmbinare.
În fiecare iarnă materialele
antiderapante (sarea și nisipul) și mai ales fenomenul de
îngheț-dezgheț au dus la formarea unor fisuri în stratul de beton
și la îmbinările plăcilor care treptat s-au transformat în gropi
adânci.
Uzura carosabilului este mai mare
pe prima bandă utilizată de transportatorii de marfă și persoane
și mult mai pronunțată pe sensul de mers spre litoral din cauza
perioadelor diferite de construcție, au explicat pentru Radio
România Actualități reprezentanții Companiei Naționale de
Autostrăzi și Drumuri Naționale (CNADNR).
Practic gropile sunt imposibil de
ocolit pentru șoferii care circulă pe prima bandă, fiind porțiuni
cu gropi adânci atât la rosturile de dilatație cât și la
jumătatea distanței între două rosturi de dilatație, ceea ce
înseamnă 2-3 metri.
Materialul integral pe
revistamiscarea.ro.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu