Primăria Municipiului Constanța organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioada nedeterminată a funcțiilor contractuale de execuție, de inspector specialitate gradul I A – Compartimentul Cabinet Primar.
Pentru a ocupa un post contractual vacant sau
temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele
condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat
prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu
modificările și completările ulterioare:
a) are cetățenia română, cetățenie a
altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând
Spațiului Economic European și domiciliul în România;
b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
c) are vârsta minimă reglementată de
prevederile legale;
d) are capacitate deplină de exercițiu;
e) are o stare de sănătate corespunzătoare
postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței
medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare
abilitate;
f) îndeplinește condițiile de studii și,
după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit
cerințelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnată definitiv pentru
săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului
ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu
serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a
unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu
intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu
excepția situației în care a intervenit reabilitarea.
Condiţiile specifice necesare în vederea
participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:
studii superioare absolvite cu diplomă de
licenţă sau echivalentă în specialitatea Drept, Administraţie
Publică, Stiinţe Economice, Stiinţe Inginereşti
cunoştinţe operare calculator folosind
tehnici standard de procesare – nivel mediu
minimum 7 ani vechime în specialitatea
studiilor necesare exercitării funcţiei publice
Concursul se va organiza conform calendarului
următor:
17 martie 2015 – data limită pentru
depunerea dosarelor.
25 martie 2015, ora 10.00 – proba scrisă.
27 martie 2015, ora 14.00 – proba interviu.
Conform art. 6 al Regulamentului-cadru privind
stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau
temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale și a
criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat
superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit
din fonduri publice, pentru înscrierea la concurs candidații vor
prezenta un dosar de concurs care va conține următoarele documente:
cererea de înscriere la concurs adresată
conducătorului autorității sau instituției publice organizatoare;
copia actului de identitate sau orice alt
document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
copiile documentelor care să ateste nivelul
studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor
specializări, precum și copiile documentelor care atestă
îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de
autoritatea sau instituția publică;
carnetul de muncă sau, după caz,
adeverințele care atestă vechimea în muncă, în meserie și/sau
în specialitatea studiilor, în copie;
cazierul judiciar sau o declarație pe propria
răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă
incompatibil cu funcția pentru care candidează;
adeverință medicală care să ateste starea
de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior
derulării concursului de către medicul de familie al candidatului
sau de către unitățile sanitare abilitate;
curriculum vitae.
Adeverința care atestă starea de sănătate
conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea
acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății.
În cazul în care candidatul depune o declarație
pe proprie răspundere că nu are antecedente penale, în cazul în
care este declarat admis la selecția dosarelor, acesta are obligația
de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar,
cel mai târziu până la data desfășurării primei probe a
concursului.
Copia actului de identitate, copiile documentelor
de studii și carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care
atestă vechimea vor fi prezentate și în original în vederea
verificării conformității copiilor cu acestea.
Detalii privind condiţiile specifice şi
bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială.
Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei
Municipiului Constanța, din bd. Tomis, nr.51, telefon: 0241/488.137.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu