Moda papionului, în vogă de ceva vreme în
ţara noastră, a dat ocazia unor persoane speciale, care nu-şi
cunoşteau limitele creativităţii, de a-şi etala măiestria în
această zonă a designului de accesorii, scrie voceaconstantei.
Purtate de de oameni din toată ţara, papioanele
care poartă semnătura constănţencei Maria Roman sunt speciale şi
au darul sau harul, de a te scoate din anonimat. Mai ales că toate
feedback-urile clienţilor transmit la unison aceleaşi remarci:
speciale, remarcabile şi la un preţ perfect. În urma cu trei ani,
Alexandru, unul dintre băieţii Mariei Roman, a fost cel care a
venit cu ideea creării brandului Le Papion. Pentru că a plecat la
studii în capitală, firma a rămas să fie manageriată de Maria
Roman. Celalalt fiu, Eduard, se ocupă de design-ul şi grafica
firmei. Cei trei, prin propriile forţe, au reuşit să scoată
accesoriile „Le Papion” din marea de a producători handmade.
Propria casă i-a devenit, în timp, atelier de
creaţie, chiar şi studio foto. Reţelele de socializare au fost
cele care i-au adus clienţi, rând pe rând, din ce în ce mai
mulţi. Fie că sunt bărbaţi sau femei, toţi găsesc printre
sutele de papioane pe care le creează pe cel potrivit. Pentru stare,
fire sau eveniment. Pentru că, în afară de produsul creat, pe care
oricine îl poate vedea, stă un suflet cald, care şi-a pus o parte
din sufletul său în fiecare accesoriu, cel mai elegant element
vestimentar masculin de patru secole încoace.
Materialul integral pe voceaconstantei.ro.
postat: 18 aprilie 2015
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu