
Planuri anuale de achizitii publice
An Denumire plan Denumire detaliu plan
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AGENTIA NATIONALA DE ADMINISTRARE FISCALA
Adresa postala: STR. APOLODOR NR 17 SECTOR 5 BUCURESTI , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 050741 , Romania , Punct(e) de contact: Sediul ANAF, tronson VII, etaj 5 , Tel. +40 213872370, In atentia: D-na Melania Cozma, consilier , Email: melania.cozma@mfinante.ro, Fax: +40 213102051, Adresa internet (URL): www.anaf.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro, www.anaf.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sau orice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Servicii de paza
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: Sediile ANAF: UIR Rm Valcea, DGAMC, DGV, DGTI, DRAF Sibiu, DRAF 1 Suceava, DRAF 2 Constanta, DRAF Bucuresti, DRAF 4 Tg Jiu, DRAF 6 Oradea
Codul NUTS: RO - ROMANIA
In cazul categoriilor de servicii 17-27 aprobati publicarea prezentului anunt? Da
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de paza
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
551,180 RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 4657 Denumirea: Contract de servicii
V.1) Data atribuirii contractului 29.04.2015
V.2) Numarul de oferte primite 17
Numarul de oferte admisibile 14
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
SHERIFF GUARD PROTECTION S.R.L.
Adresa postala: Str.Intrarea Horbotei nr.12 bl.1 et.6 ap.26 sect:3 , Localitatea: Vaslui , Cod postal: 730139 , Romania , Tel. 0745322599 , 0235361433 , Email: dumitriusorin78@yahoo.com , Fax: 0235361433
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 714516.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 551180.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
Serviciile de paza sunt cuprinse în ANEXA 2B la OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii aprobata prin Legea nr. 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In conformitate cu prevederile art. 16 la OUG nr. 34/2006 „În cazul în care autoritatea contractanta atribuie un contract ce are ca obiect prestarea de servicii din categoria celor incluse în anexa nr. 2B, atunci obligatia de a aplica prezenta ordonanta de urgenta se impune numai pentru contracte a caror valoare este mai mare decât cea prevazuta la art. 57 alin. (2) si se limiteaza la prevederile art. 35 - 38 si art. 56 si la aplicarea pe tot parcursul procedurii de atribuire a principiilor prevazute la art. 2 alin. (2).” În sensul prevederilor OUG 34/2006 au fost aplicate Normele procedurale interne stabilite si aprobate de conducerea institutiei pentru acest caz, modalitatea de achitionare fiind “selectia de oferte”.Valoarea estimata a achizitiei pentru o perioada de 12 luni este: 1.068.791,20 lei fara TVA.Contractul nr. 4675/29.04.2015 poate fi prelungit pentru perioada 01.01 - 30.04.2016
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
29.05.2015 13:20
Postat: 30 mai 2015
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu