Ultima ora

Adeverinţa mea de la CNSAS. Precum că nu. Iat-o aici!

A. Văd că au trecut nouă de atunci. Într-o zi, pe vremea asta, era mare iureş cu cei care erau colaboratori ai Securităţii.
Nu mai ţin minte de ce şi cum.

Eu chiar scrisesem cu puţin timp în urmă materialul care poate fi accesat pe ziuaconstanta.ro, şi o apucă pe Lavinia Siclitaru să-mi facă o farsă.
Îmi trimite pe e-mail o adresă ca şi cum ar fi de la CNSAS că să mă prezint într-un dosar, chestii din astea.

Pentru că nu văzusem niciodată aşa ceva am început să mă interesez de mersul trenului, dacă trebuie să mă programez, chestii din astea.
Chiar le spuneam: plec singur, nu plec cu maşina că nu ştiu Bucureştiul. De la gara de Nord merg cu un taxi şi gata.

După puţin timp mi-am dat seama că este vorba de o farsă. M-am dus acasă şi am intrat pe portalul CNSAS, am aflat procedura, am trimis o solicitare şi când uitasem de tot am primit răspunsul de la CNSAS.
După vreo doi ani.
Pe care îl ataşez.

PS. Cu ceva timp în urmă, anul ăsta, oricum, îi promiteam prietenului meu Dan Mihăescu că o voi publica şi eu pe a mea.

Asta după ce şi el îşi postase pe Facebook adeverinţa de la CNSAS precum că nu este. 
 
Postat: 4 iunie 2015






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lumea Constantei Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Imagini pentru teme create de Jason Morrow. Un produs Blogger.