Pentru intervenția rapidă, la nivelul comandamentului vor fi constituite echipe de intervenţie dotate cu toate utilajele necesare, ce ce vor asigura permanenţa în toată această perioadă.
Asigurăm
toţi abonaţii societăţii că se vor depune toate eforturile
pentru asigurarea serviciilor de alimentare cu apă şi canalizare la
parametrii optimi. Singurele probleme care pot apărea în
funcţionarea sistemelor de distribuţie apă și canalizare și care
nu țin de operativitatea echipelor noastre, sunt cele legate de
lipsa energiei electrice (cabluri şi fire de înaltă tensiune
smulse de vânt).
În aceste condiţii, rugăm toţi abonaţii să dea dovadă de înţelegere, pentru că RAJA va face tot ce este necesar pentru reluarea alimentării cu apă imediat ce sunt rezolvate problemele apărute în furnizarea energiei.
În aceste condiţii, rugăm toţi abonaţii să dea dovadă de înţelegere, pentru că RAJA va face tot ce este necesar pentru reluarea alimentării cu apă imediat ce sunt rezolvate problemele apărute în furnizarea energiei.
Totodată, facem un apel către toţi consumatorii care înregistrează probleme la sistemul de alimentare cu apă potabilă şi canalizare, pentru remedierea acestor situaţii într-un timp cât mai scurt, să sesizeze toate avariile apărute la dispeceratele societăţii, după cum urmează: pentru județul Constanța la numărul de telefon: 0241.66.44.44; pentru județele Ialomița și Călărași la telefon 0243.36.17.70; pentru Ilfov, Prahova și Dâmbovița la numărul de telefon 0752.020.695, iar pentru Brașov – 0756.015.121.
Biroul de presă
CAMPANIE DE INFORMARE PUBLICĂ GRATUITĂ
Postat:
9 octombrie 2015
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu