Ultima ora

Lică Neagu, și filmul de la Euforia, acum Happy

Acum vreo câteva minute ne dă, prin whatsapp, (wathsapp tată!) o colegă de-a noastră că nu mai este postul TV Euforia și acum se cheamă Happy.

Nu știu de-o fi cel de dinainte sau o fi altul dar mi-am amintit de o întâmplare de acum vreo două-trei săptămâni cu celebrul nostru Marin Neagu, pe numele lui de constănțean Lică Neagu.
Pentru cei care nu știu vreau să vă spun că Lică este un personaj pitoresc al Constanței, fost consilier local municipal, știu că era doctorand, nu știu dacă o fi doctor, născut ca și prietena și colega noastră de breaslă Lavinia Siclitaru, într-o zi de 14 februarie, știți aia cu valentins dei.
Să revin la Lică Neagu. Într-o dimineață-noapte, putem să spunem orice, pe la 02.00 așa, mesaj pe Facebook.

Lică: ”Salut Emile! Ce faci?” ”Uite mai am un pic de lucru și mă culc. Tu?”  Îmi zice: ”M-am trezit să văd un film la televizor”. Stau eu și mă minunez de Lică. Bă frate ce-o fi de vrea să vada Lică la ora asta la tv. ”Ce film?” Mi-a zis el că este unul coreean și ține de la 03.00 la 06.00. La Euforia. Că de aici am plecat. Bun îmi zic. Hai că mă uit și eu să văd ce vizionează, Lică, prietenul meu. Ce-o fi așa intersant de a pus ceasul să sune să îl vadă.
Mă cocoț eu în pat convins că nu prea o să fie ceva de soi și zic hai să îl fixez pe canalul indicat de Lică.

Când colo: suprizăăăă. Toate posturile Tv ale grupului Intact erau în revizie.

Și uite-așa s-a trezit Lică degeba să-și vadă filmul preferat. Vă imaginați: dacă eu m-am supărat că nu am putut să aflu despre ce film este vorba dar Lică, trezit din somn degeaba. 

Postat: 7 martie 2016

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lumea Constantei Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Imagini pentru teme create de Jason Morrow. Un produs Blogger.