Ultima ora

Gigi Chiru s-a autosuspendat din funcţiile deţinute în PNL. Iată explicaţia senatorului de Constanţa


Senatorul Christian Gigi Chiru, copreședintele filialei Constanța, a decis să se suspende din funcţiile deţinute în cadrul Partidului Naţional Liberal.

„Am decis să mă suspend temporar din toate funcţiile deţinute în PNL, pentru că nu doresc ca situaţia mea juridică actuală să afecteze activitatea și imaginea organizaţiei în care am investit muncă şi suflet.
Vreau să-i asigur pe constănţeni şi pe colegii mei că nu mă voi opri din lupta pentru oraşul nostru, că voi fi în continuare activ şi consecvent, ca şi până acum. Mandatul de parlamentar şi votul de încredere al constănţenilor mă obligă să le apăr interesele în Parlamentul României, să merg mai departe, să lupt pentru oraşul nostru, pentru ca, în final, Constanţa să nu mai fie ca o corabie în derivă. Nu este o decizie uşoară, având în vedere numeroşii ani de activitate, ci este o decizie asumată, luată bărbăteşte, raţional, în interesul partidului.
De asemenea, voi fi alături de colegii mei din noul PNL, cărora le mulţumesc pentru susţinere şi pentru munca lor, pentru faptul că pun interesele oraşului nostru, Constanţa, mai presus de orice”, a declarat senatorul Christian Gigi Chiru.
Biroul de presă

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lumea Constantei Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Imagini pentru teme create de Jason Morrow. Un produs Blogger.