Ultima ora

Mazăre, când e întrebat despre şpaga de la Elan Schwartzenberg: "Hai nu fi obraznică"


Radu Mazăre este acuzat că a încasat nu mai puţin de 2 milioane de euro şpagă pentru construcţia unui mall. Potrivit procurorilor DNA, mita ar fi fost dată pentru eliberarea autorizaţiei de construcţie în mijlocul unui parc.

 Anchetatorii au obţinut conturile din Israel ale lui Mazăre şi ale lui Elan Schwartzenberg, informează România TV.
Întrebat dacă a primit mită de la omul de afaceri Elan Schwarzenberg, primarul Constanţei a reacţionat foarte dur. "Nu mă mai anchetaţi şi voi", le-a spus Mazăre jurnaliştilor.
"(... fără şpagă) Hai nu fi obraznică, te rog frumos. Procurorii spun şi judecătorii spun şi ei că nu există probe. Nu mă mai acuza. Eu ştu că mă acuzi la ordin, la dispoziţie. Lasă-mă în pace, hai gata! Întreabă-i pe fraţii Ghiţă că sunt sub control judiciar, eu sunt liber deocamdată. (... ) Ce, faci anchetă cu mine? Nu vreau să-ţi răspund. (...) Ce problemă ai tu să mă întrebi despre relaţia mea privată cu prietenul meu Elan Schwarzenberg. Că are patronul tău o problemă cu Elan Schwarzenberg, asta e o altă problemă. Elan este prietenul meu, un mom de mare calitate", le-a răspuns Radu Mazăre jurnaliştilor care îl întrebau de şpăgi.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lumea Constantei Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Imagini pentru teme create de Jason Morrow. Un produs Blogger.