Ultima ora

O firmă din Vaslui a prins paza unor sedii ale ANAF. Inclusiv Constanţa. Vezi valoarea contractului

Anunt de atribuire numarul 158222/29.05.2015
Planuri anuale de achizitii publice
An Denumire plan Denumire detaliu plan
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1)   Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AGENTIA NATIONALA DE ADMINISTRARE FISCALA
Adresa postala:  STR. APOLODOR NR 17 SECTOR 5 BUCURESTI , Localitatea:  Bucuresti , Cod postal:  050741 , Romania , Punct(e) de contact:  Sediul ANAF, tronson VII, etaj 5 , Tel.  +40 213872370, In atentia:  D-na Melania Cozma, consilier , Email:  melania.cozma@mfinante.ro, Fax:  +40 213102051, Adresa internet (URL):  www.anaf.ro , Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro, www.anaf.ro


I.2)   Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sau orice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI


II.1)   Descriere
II.1.1)   Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Servicii de paza
II.1.2)   Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii


27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: Sediile ANAF: UIR Rm Valcea, DGAMC, DGV, DGTI, DRAF Sibiu, DRAF 1 Suceava, DRAF 2 Constanta, DRAF Bucuresti, DRAF 4 Tg Jiu, DRAF 6 Oradea

Codul NUTS: RO - ROMANIA
In cazul categoriilor de servicii 17-27 aprobati publicarea prezentului anunt?  Da
II.1.3)   Anuntul implica
II.1.4)   Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de paza
II.1.5)   Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
II.1.6)   Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2)   Valoarea totala finala a contractului (contractelor)


II.2.1)   Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
551,180 RON

SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1)   Tipul procedurii
IV.1.1)   Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2)   Criterii de atribuire
IV.2.1)   Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2)   S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3)   Informatii administrative
IV.3.1)   Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2)   Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu


SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 4657   Denumirea: Contract de servicii
V.1)   Data atribuirii contractului 29.04.2015
V.2)   Numarul de oferte primite 17
   Numarul de oferte admisibile 14


V.3)   Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
SHERIFF GUARD PROTECTION S.R.L.
Adresa postala:  Str.Intrarea Horbotei nr.12 bl.1 et.6 ap.26 sect:3 , Localitatea:  Vaslui , Cod postal:  730139 , Romania , Tel.  0745322599 , 0235361433 , Email:  dumitriusorin78@yahoo.com , Fax:  0235361433
V.4)   Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 714516.00 Moneda: RON   Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 551180.00 Moneda: RON   Fara TVA

V.5)   Contractul ar putea fi subcontractat
Nu


SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1)   Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2)   Alte informatii
Serviciile de paza sunt cuprinse în ANEXA 2B la OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii aprobata prin Legea nr. 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In conformitate cu prevederile art. 16 la OUG nr. 34/2006 „În cazul în care autoritatea contractanta atribuie un contract ce are ca obiect prestarea de servicii din categoria celor incluse în anexa nr. 2B, atunci obligatia de a aplica prezenta ordonanta de urgenta se impune numai pentru contracte a caror valoare este mai mare decât cea prevazuta la art. 57 alin. (2) si se limiteaza la prevederile art. 35 - 38 si art. 56 si la aplicarea pe tot parcursul procedurii de atribuire a principiilor prevazute la art. 2 alin. (2).” În sensul prevederilor OUG 34/2006 au fost aplicate Normele procedurale interne stabilite si aprobate de conducerea institutiei pentru acest caz, modalitatea de achitionare fiind “selectia de oferte”.Valoarea estimata a achizitiei pentru o perioada de 12 luni este: 1.068.791,20 lei fara TVA.Contractul nr. 4675/29.04.2015 poate fi prelungit pentru perioada 01.01 - 30.04.2016
VI.3)   Cai de atac
VI.3.1)   Organismul competent pentru caile de atac
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2)   Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3)   Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.4)   Data expedierii prezentului anunt
29.05.2015 13:20

Postat: 30 mai 2015




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lumea Constantei Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Imagini pentru teme create de Jason Morrow. Un produs Blogger.