Ultima ora

Tudorel Duţă, comandantul Grupului Elicoptere Tuzla, a ieşit la pensie

Astăzi, comandorul Tudorel Duţă, comandantul Grupului 57 Elicoptere Tuzla a ieşit la pensie.
Iată cuvintele lui postate pe propria pagină de Facebook în urmă cu circa patru ore.

"În ultimul timp am trăit mai multe momente cu o mare încărcătură emoțională fiind din categoria ultimilor evenimente din cariera mea de militar, cadru aciv al Armatei Române: ultima apuntare, ultimul zbor, ultima ședință de planificare a unei activități, ultima întâlnire într-un grup de lucru etc..După o carieră de mai bine de 30 de ani de ofițer și pilot de elicoptere trăiesc azi prima zi dintr-o nouă viață pe care mi-o doresc la fel de activă și plină de momente de satisfacție. Mă retrag din activitate cu convingerea că am dat întotdeauna tot ce am avut mai bun și, de cele mai multe ori, m-am ridicat la înălțimea așteptărilor. De momente grele, privațiuni, dezamăgiri îmi voi aduce aminte, poate, peste ceva vreme... Acum vreau să mă bucur!




Postat: 1 mai 2015

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lumea Constantei Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Imagini pentru teme create de Jason Morrow. Un produs Blogger.