Ultima ora

Obiectiv Nezburător Neidentificat în faţa Prefecturii Constanţa. Ştie cineva ce reprezintă? (fotoreportaj)

O minune a tehnicii zace în faţa Prefecturii Constanţa. În drum către Primărie. Nu ştim cui aparţine şi nici ce este.

Dar sigur este ceva de Informaţii. Pentru că are semnul I pe el.
Îmi amintesc când a fost inaugurat. Cu tam-tam desigur. Dar mintea îmi joacă feste. Nu ştiu nici cum se numeşte, nici cui aparţine, nici ce vrea să informeze. Nici câţi bani s-au cheltuit pentru el.

Acum zace acolo greu de urnit din loc, greu de identificat proprietarul.
Prăfuit, murdar, cu datele de identificare de pe el şterse strategic.
În tentativele mele de a afla ceva unii spun că ar fi al Prefecturii, alţii că ar fi al Primăriei, alţii că ar fi al Consiliului Judeţean.


Cineva mai hâtru mi-a spus că este un bun al nostru, al tuturor, fiind achiziţionat pe banii constănţenilor.
Acum singura mea şansă de a afla ceva este să apelez ştiţi, ca la chestia aia, cu vrei să fii milionar. La un prieten.

Mulţumesc anticipat: vreau să fii prietenul meu.




Postat: 7 august 2015

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lumea Constantei Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Imagini pentru teme create de Jason Morrow. Un produs Blogger.