Ultima ora

Dragnea a zis că vrea o femeie premier. S-o fi gândit la cineva de la Constanţa? Vezi teoria mea

Preşedintele interimar al PSD, Liviu Dragnea spunea, acum câteva zile că, în patru-cinci ani, partidul ar putea da un premier femeie, iar atunci România ar avea "un prim-ministru frumos şi căsătorit cu un bărbat", adăugând: "Nu că Victor nu este un băiat frumos şi tânăr”.


"Dacă PSD este un partid mare, asta se datorează, cred eu, în bună măsură, dacă nu în primă măsură, se datorează femeilor din PSD. Femeile din PSD i-au fost credincioase acestui partid poate mai mult decât unii bărbaţi. Unora nu prea le-a ieşit, au fost bărbaţi în PSD - care nu mai sunt în partid - care nu au fost aşa credincioşi acestui partid cum au fost, sunt şi vor fi mereu femeile din PSD şi pentru asta tot partidul, în frunte cu mine şi cu ceilalţi colegi bărbaţi, vă suntem recunoscători şi vă mulţumim că în continuare ne mai răbdaţi", a spus Dragnea.

 "Avem o colegă care este comisar european, avem colege în Guvern, avem colege în Parlament, avem colege în administraţia locală, dar nu avem, de exemplu, nu am avut până acum curajul să ne propunem ca, în 4-5 ani, PSD să dea un premier femeie acestei ţări. Am putea avea pentru prima dată în România un prim-ministru frumos şi căsătorit cu un bărbat. Nu că Victor nu este un băiat frumos şi tânăr. Dar cred că am putea să ne punem ca obiectiv acest lucru. Eu cred că în 4-5 ani România ar putea fi pregătită să aibă un Guvern condus de o femeie, cu toate avantajele care derivă din acest lucru", a explicat şeful PSD.
Eeee. Dar noi nu putem să nu credem că Dragnea s-a gândit, rostind aceste cuvinte, la Sevil Shhaideh. 

Păi de ce? Uite de ce: Sevil a fost mâna lui dreaptă. Sevil este mâna lui dreaptă. Sevil este în locul lui la minister. De ce nu ar putea fi în locul lui Victor Ponta premier. Lăsaţi-mă să cred că am dreptate.
Mai ales că Dragnea face, azi, jocurile în PSD. 




Postat: 30 august 2015


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lumea Constantei Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Imagini pentru teme create de Jason Morrow. Un produs Blogger.