Ultima ora

Din profunzimea gândirii noastre

Azi, în maşină, aşteptându-mi soţia să vină cu cumpărăturile am auzit, pe la 10.00, ştirile la Radio Sky.
Prima ştire a fost cu aproximaţie asta: Decebal Făgădău, primarul interimar al muncipiului Constanţa, a spus ieri, la o emisiune de la amintitul post de radio, că ar trebui declarate lunile aprilie şi octombrie luni ale curăţeniei generale.
Şi chiar s-a exprimat aproximativ cam aşa: „ca înainte”.

Dar întreb şi eu: păi dacă două luni vor fi declarate ale curăţeniei generale celelalte zece se vor numi ale mizeriei generale?
Nu eu am zis. La radio am auzit. Şi aşa am înţeles. Poate nu am înţeles bine şi pot fi corectat.


Postat: 18 septembrie 2015

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lumea Constantei Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Imagini pentru teme create de Jason Morrow. Un produs Blogger.