Ultima ora

Minunile din buricul Constanţei. Priviţi imaginile şi vă minunaţi cum sunt cheltuiţi banii publici aiurea

Acum vreo trei zile mă sună nepotul meu că îi dispăruse nu ştiu ce de pe tabletă. Plec de unde eram, de la semafor, pe bulevardul Ferdinand, spre Gara CFR Călători. 

Intru, pe 1 Decembrie 1918, şi merg pe IC Brătianu către Consulatul Turciei.
Acolo la trecerea de pietoni, care duce dinspre Şcoala 24 către Policlinica 2, două femei care se vedea clar că au probleme cu picioarele. Mergeau, pe lângă trotuar, pe partea carosabilă.
Ca orice şofer mi-am zis în gând: „uite bă frate. După ce că sunt cum sunt mai merg şi pe şosea. De ce nu or urca pe trotuar”?

Răspunsul l-am găsit ieri.
Eram la plimbarea de seară. Şi ajung, pe acolo, prin zona cu pricina. Acum o femeie cu un căruciorul copilului mergea pe lângă trotuar.
Când mă uit văd că, de fapt, bieţii oameni NU puteau urca pe trotuar de pe trecerea de pietoni.
Dacă dinspre Şcoala 24 accesul pe trecere din trotuar este prevăzut cu rampe, deci cu pantă lină, în faţa Policlinicii 2 rampa este la circa 6-7 metri stânga de capătul trecerii de pietoni.
Iar bordurile sunt aşa de înalte încât şi un om normal are probleme cu urcatul şi coborâtul.
Imaginile sunt grăitoare. Şi nici nu au nevoie de comentarii.
Postat: 09 aprilie 2015



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lumea Constantei Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Imagini pentru teme create de Jason Morrow. Un produs Blogger.