Ultima ora

Cui a acordat CNAPMC contractul pentru servicii de reparaţii nave şi care este valoarea totală

Anunt de atribuire (utilitati) numarul 157487/08.05.2015
 Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
 I.1)   Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
 COMPANIA NATIONALA "ADMINISTRATIA PORTURILOR MARITIME" SA CONSTANTA
 Adresa postala:  Incinta Port Constanta, Gara Maritima , Localitatea:  Constanta , Cod postal:  900900 , Romania , Punct(e) de contact:  Serviciul Elaborare Documentatii si Achizitii Publice , Tel.  +40 241611540 , Email:  apmc@constantza-port.ro , Fax:  +40 241619512 , Adresa internet (URL):  www.portofconstantza.com , Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
 I.2)   Activitatea principala (activitatile principale) a(le) entitatii contractante
 - Activităţi portuare
 Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
 II.1)   Descriere
 II.1.1)   Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
 SERVICII DE REPARATII NAVE
 II.1.2)   Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
 Servicii
 1 - Servicii de intretinere si reparare
 Locul principal de prestare: Port Constanta
 Codul NUTS: RO223 - Constanta
 II.1.3)   Anuntul implica
 Incheierea unui acord-cadru
 II.1.4)   Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
 Executarea de lucrari de reparatii tip RC2 la un numar de 8 nave: Ponton Largare 64, salupa „Sirius 1”, salupa „Sirius 2”, macara plutitoare „Gigant”, Salanda 101, Ponton Tehnologic 2, nava colector „Canara”, nava „Nicolae Zeicu”.Ridicarea pe uscat (cheu) a navelor se va executa de catre CN APM SA, în Dana Tehnica a CN APM SA din Portul Constanta, pe cheltuiala sa. Lucrarile vor fi executate de catre prestator la locul de asezare a navei.Pentru navele care se vor andoca pe un doc aflat în Portul Constanta CN APM SA are obligatia de a aduce nava lânga doc, pe cheltuiala sa. Restul operatiunilor aferente andocarii (largare doc, urcare a navei pe doc, lansare nava etc.) si cheltuielile generate de acestea intra în sarcina prestatorului.Piesele de schimb necesare si materialele necesare piturarii vor fi puse la dispozitie de catre beneficiar.Tabla navala, electrozi sudura si zincul de protectie anticoroziva vor fi asigurate de catre prestator si vor fi însotite de certificate de calitate.Intrarea în reparati a navei se face în baza contractului subsecvent, conform programarii precizate în caietul de sarcini.
 II.1.5)   Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
 50241100-7 - Servicii de reparare a navelor (Rev.2)
 II.1.6)   Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
 Da
 II.2)   Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
 II.2.1)   Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
 505,714.04 EUR
 SECTIUNEA IV: PROCEDURA
 IV.1)   Tipul procedurii
 IV.1.1)   Tipul procedurii
 Licitatie deschisa
 IV.2)   Criterii de atribuire
 IV.2.1)   Criterii de atribuire
 Pretul cel mai scazut
 IV.2.2)   S-a organizat o licitatie electronica
 Nu
 IV.3)   Informatii administrative
 IV.3.1)   Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
 IV.3.2)   Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
 Da
 Anunt de participare
 Numarul anuntului in JO: 2015/S027-046153 din 07.02.2015
 SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
 Contract nr: 16341   Denumirea: SERVICII DE REPARATII NAVE
 V.1)   Data atribuirii contractului 23.04.2015
 V.2)   Numarul de oferte primite 1
    Numarul de oferte admisibile 1
 V.3)   Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
 SORENA S.A
 Adresa postala:  Incita Port, Poarta 2 , Localitatea:  Constanta , Cod postal:  0900900 , Romania , Tel.  0341 802441 , Email:  office.sorena@yahoo.com , Fax:  0341 802443
 V.4)   Informatii privind valoarea contractului
 Estimarea initiala a valorii contractului
 Valoarea: 522000.00 Moneda: EUR   Fara TVA
 Valoarea totala finala a contractului
 Valoarea: 505714.04 Moneda: EUR   Fara TVA
 Valoarea: 2,245,471.48 Moneda: RON 

 V.5)   Contractul ar putea fi subcontractat
 Nu
 SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
 VI.1)   Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
 Nu
 VI.2)   Alte informatii
 VI.3)   Cai de atac
 VI.3.1)   Organismul competent pentru caile de atac
 Tribunalul Constanta- Sectiunea Comerciala
 Adresa postala:  Str. Traiann nr. 31 , Localitatea:  Constanta , Cod postal:  900743 , Romania , Tel.  +40 241551345
 Organismul competent pentru procedurile de mediere
 VI.3.2)   Utilizarea cailor de atac
 Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
 VI.3.3)   Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
 CN APM SA - Serviciul Juridic si Contencios
 Adresa postala:  Incinta Port Gara Maritima , Localitatea:  CONSTANTA , Cod postal:  900900 , Romania , Tel.  +40 241611540
 VI.4)   Data expedierii prezentului anunt
 07.05.2015 12:33

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lumea Constantei Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Imagini pentru teme create de Jason Morrow. Un produs Blogger.