Ultima ora

De ce nu ar schimba parlamentarii legea? Legea bumerang? Discuţie la Radio Sky


Eram astăzi în maşină şi ascultam Radio Sky. Este acolo fosta mea colegă Lavinia Siclitaru cu care am colaborat şi colaborez bine. Şi îmi place s-o ascult. 

Dar atunci nu era. Venise vremea de Poveştile oraşului meu. La emisiunea lui Florin Munteanu era invitat deputatul PNL Mihai Lupu. Şi el un prieten de-al meu.
Discuţia a început pe tema Şova devenită clasică de-acum şi care va fi studiu de caz pentru câteva generaţii de azi încolo.

Şi Munteanu către Lupu: „Domnul deputat, dacă tot sunt probleme cu legea, de ce nu o schimbaţi, domnule?”. Lupu: „Da, da. Am înaintat propuneri. Eu nu sunt în comisia asta”. Ceva de genul ăsta că nu stau acum să reproduc exact ce au vorbit cei doi.
Esenţial este altceva. Şi cei doi ştiu.

Legea se poate schimba. Poate nu azi. Poate nu mâine. Dar se poate schimba. Dar există interes să se schimbe?

Gândiţi-vă că şi schimbătorii de lege gândesc la fel ca noi: dacă se întoarce legea împotriva lor? Potrivit efectului de bumerang. Şi-atunci nu are nimeni nici un motiv să schimbe lege. Aşa... treaba merge. Bine. Câinii latră... parlamentarii o duc bine. Şi sunt legiuitori. Fac legea lor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lumea Constantei Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Imagini pentru teme create de Jason Morrow. Un produs Blogger.