Ultima ora

Cum ar spune unele posturi de televiziune: Incredibil. Fabulos. De neimaginat

Am fost azi până la Auchan Constanţa-din Şoseaua Mangaliei.
Am luat ce aveam de luat şi am ieşit. 
 
Între timp pe acolo m-am întâlnit cu câţiva prieteni. Am mai schimbat o vorbă-două.
La ieşire, în parcare, chiar lângă staţia de maxi taxi, la trecerea de prietoni, care dă spre Şoseaua Mangaliei, o femeie cu un copilaş în braţe.
Jos, lângă maşină, un bărbat. Cu nişte şerveţele în mână.
Din acelea la sul.
Rupea din sul şi ştergea ... parcarea.
Am rămas uluit. Deci ştergea asfaltul din parcare.
Repede m-am dumirit. Omul nostru scăpase ceva pe jos şi murdărise asfaltul.  
Şi acum considera că este cazul să îl şteargă. Şi m-am întrebat uluit: câţi dintre noi ar fi făcut aşa ceva?
El o făcea. Nu ştiu de ce. Dar o făcea.
Foarte important: era un băiat tânăr. Poate 30, poate sub 30, poate puţin peste 30. Tânăr.

Postat: 18 octombrie 2015


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lumea Constantei Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Imagini pentru teme create de Jason Morrow. Un produs Blogger.